گاهــے لـازܢܢ اســتـــ...
פֿـבآیـــآ بـِـﮧ سَلـآمَــتـﮯ פֿـوבت! نـَ ـﮧ بَنــבه ےِ [بـیـפֿـوבت]
Home ProFile Links Archive
گاهــے لـازܢܢ اســتـــ...
گاهی شاید لازم باشد از یاد ببریم ...
 
یاد همه آنهایی را که با بودنشان
 
بودنمان را به بازی گرفتند...! 
 


نظرات شما عزیزان:

☜`※αѕαв※`☞
ساعت13:00---22 آذر 1394
به بدترین شکل تکه ای از بدنم را کند!!!
تمساحی که روبرویم اشک می ریخت...


مرسی از حضورت√


հąʂէì
ساعت16:25---19 آذر 1394
فراموش می شوم
راحت تر از ردپایی بر برف
که زیر برفی تازه دفن می شود
راحت تر از خاطره ی عطر گیجی در هوا
که با رهگذری تازه از کنارت رد می شود
و راحت تر از آنکه فکر کنی
فراموش می شوم


jigily
ساعت14:52---19 آذر 1394
حـــس خوبيه...
وقتي به كســـي ميگي:خوبي؟
ميگه:نه...!
ايـــن يني روت حساب كـــرده...


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت16:42---18 آذر 1394
‌اوسـتا کَریـــم...


یـِـه بَچِــه [[ کارتــُـون ]] میبیـنه


میخــوابِه!!!


یــِـه بَچــه هَـم رو [[ کارتُــــون ]]


میگیــرِه میخــوابِه


خیـلے حـَرفـــه ها...⇦ツ⇨


نکنه اینم قِسـمَت و حِکـمَته نوکـرِتــم!؟!؟


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت16:38---18 آذر 1394
اعترافـــ میکنم :

مَن یہ زمانے جزء اقلیتــ هاے هِندے

بودم(!)

آخہ یہ گاوے رو بہ عنـوان عِشْق

مےپَرستیدم

هـــــــــــــــــــــــــــ ـــه


princess
ساعت13:10---18 آذر 1394
با افتخار لینک شدین
پاسخ: : )


princess
ساعت13:09---18 آذر 1394

گاهی دلت از سن و سالت می گیرد
می خواهی کودک باشی
کودک به هربهانه ای به آغوش غمخواری پناه می برد و آسوده اشک می ریزد
بزرگ که باشی
باید بغض های زیادی را بی صدا دفن کنی...
اپمممممم


asali
ساعت12:38---18 آذر 1394
دنیا چیزیش نی ، فقط من زیاده روی کردم :

دنیا چیزیش نی ، من الکی ازش سیر شدم :

دنیا چیزیش نی ، من از خودم دلگیرم:

دنیا چیزیش نی ، مقصر خودمم خواستم ازش بکشم بیرون:

دنیا چیزیش نی ، من خودم تنهایی رو دوس دارم:

طعم بی وفایـ ـ ـ ـ ـ ـی دنیا رو چشیدم ولی باز میگم

دنیا چیزیش نی ... زندگی خوبه :


princess
ساعت12:18---18 آذر 1394
گاهی دلت از سن و سالت می گیرد
می خواهی کودک باشی
کودک به هربهانه ای به آغوش غمخواری پناه می برد و آسوده اشک می ریزد
بزرگ که باشی
باید بغض های زیادی را بی صدا دفن کنی...


prncess
ساعت12:17---18 آذر 1394
slm merc k umdiii
az vebet khosham umd age ba tabadol movafeqi khabar bede
پاسخ: مرسی ک توام اومدی خوشحالم خوشت اومد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

هدایت به بالا